poniedziałek, 2 stycznia 2017

1/powitanie

Dzień dobry, a w zasadzie to dobry wieczór! Pomysł na bloga zrodził się w mojej głowie już bardzo dawno temu aczkolwiek brakowało mi odwagi aby go założyć. Dziesięć lat temu kiedy to blogowanie zaczynało być "modne" ja również uległam tej modzie i zakładałam i usuwałam strony, jedna po drugiej. Pamiętam, że miałam kilku stałych czytelników i to mnie bardzo inspirowało do dalszej pracy. Lubiłam pisać i pisałam o wszystkim. Dzisiaj pojawiam się znów po tak długim czasie i na nowo odkrywam ten świat. Powrót tutaj to poniekąd moje postanowienie noworoczne. Mam nadzieję, że tworzenie tego nauczy mnie systematyczności. Mam zamiar dzielić się z wami tym co lubię i tym co mnie otacza. Z czasem może zdecyduję się na jeden kierunek - to się okaże. Liczę na to, że miło spędzicie tutaj swój cenny czas i zostawicie mały ślad po sobie. Do zobaczenia w kolejnym poście - oby już nie tak chaotycznym jak ten. 

Pozdrawiam
E

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz