środa, 4 stycznia 2017

3/postanowienia noworoczne



Co roku obiecuję sobie, że zrobię to i tamto, a w całokształcie nie robię nic. Chyba najwyższy czas wziąć się za siebie i coś zmienić. Poniżej znajdziecie moje postanowienia noworoczne na rok 2017, które mam nadzieję sukcesywnie będę realizowała.

1. Kobieto zadbaj o siebie! W wirze pracy nie chce mi się/nie mam czasu/nie mam bla bla bla... A przecież nic tak nie cieszy jak domowe SPA. Minimum raz w tygodniu chciałabym zrobić sobie gorącą i pachnącą kąpiel, maseczkę, peeling całego ciała, zadbać o swoje włosy, paznokcie. 

2. Wydawać mniej, mądrzej. O nie, nie - nie potrzebuję kolejnego tego samego swetra, kolejnych szpilek, w których i tak nie chodzę, kolejnych kosmetyków, których i tak nie użyję. Muszę zacząć stawiać na jakość, a nie ilość.

3. Chciałabym się nauczyć czegoś nowego. Dlatego też założyłam bloga, który nauczy mnie sumienności, cierpliwości i tworzenia stron (na to przynajmniej liczę...).

4. Czas podszkolić język angielski. Poziom "komunikacja" to już dla mnie za mało. 

5. Urządzić w końcu mieszkanie. W tym roku wraz z narzeczonym zamieszkaliśmy sami. Bardzo chciałabym urządzić wszystko po swojemu. Powoli ale systematycznie chciałabym wszystko zmieniać. Jak na razie jestem na etapie tworzenia swojego małego kącika w sypialni :)

6. Czytać więcej książek. W okresie szkolnym non stop coś czytałam i nie mówię tutaj o lekturach szkolnych! Czytanie pobudza wyobraźnię i rozbudowuję słownictwo. Chciałabym w końcu przeczytać całą książkę po angielsku ;)

7. Częściej chodzić na spacery z ukochanym. Na początku spacery to była codzienność, a teraz odeszły one w zapomnienie... czas do tego wrócić ;)

8. Polecieć do Polski na Święta Bożego Narodzenia - już nie pamiętam jak to jest...

9. Rozwinąć się w pracy.

10. W końcu wziąć się za organizację ślubu. Bo o ile teoretycznie wszystko już wiemy o tyle praktycznie stoimy w miejscu.

Jakie są wasze postanowienia noworoczne? Czy poprzednie się zrealizowały? Zapraszam do komentowania! 

Pozdrawiam
E

1 komentarz: