czwartek, 5 stycznia 2017

4/mini haul zakupowy


Dzisiaj zapraszam was na mini haul zakupowy. Kupiłam dosłownie dwie rzeczy ale chciałabym się tym z wami podzielić. Miał być spacer, a wyszło jak zwykle... ;)

Nivea, Age Defying, Q10 plus, krem do rąk


Spokojnie, nie kupiłam go pod kątem przeciwstarzeniowym :D Bardzo lubię jego zapach i lubię ten film, który zostawia na dłoni. Bardzo dobrze nawilża i szybko się wchłania. Zawiera również filtr UV. Naprawdę polecam.

NYX, micro brow pencil, kredka do brwii


Odkąd zaczęłam zwracać większą uwagę na swoje brwi wypróbowałam naprawdę wiele kosmetyków. Ale odkąd NYX pojawił się stacjonarnie w moim mieście... uległam. Bardzo ciężko jest je złapać na półce bo jak tylko się pojawiają to schodzą jak ciepłe bułeczki, Idealnie cieniutka końcówka, a z drugiej strony szczoteczka do przeczesywania brwi. Moja jest w kolorze espresso. W zależności od siły z jaką przyciskamy kredkę jej odcień jest mocniejszy bądź słabszy.  Kolor nie ściera się i wytrzymuje cały dzień. Pięknie podkreśla łuki brwiowe.

Macie może, któryś z produktów? Czym podkreślacie swoje brwi? Jakiego kremu do rąk używacie? Podzielcie się ze mną swoimi opiniami :)

Pozdrawiam,
E

2 komentarze:

  1. Jestem bardzo ciekawa kredki do brwi. Pozdrawiam i obserwuję, MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo chcialabym zobaczyc kredke do brwi, sama czegos szukam <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń