sobota, 7 stycznia 2017

5/lista życzeń WISH LIST


Mam swoją listę życzeń, bądź Wish List jak kto woli. I tak naprawdę dopiero niedawno to zauważyłam, że są takie rzeczy, które chciałabym mieć ale wciąż ich nie mam.

Kosmetyki

1. BENEFIT COSMETICS ROLLER LASH MASCARA - miałam miniaturkę tego tuszu i byłam w nim zakochana. 
2. CHANEL ROUGE ALLURE - chciałabym sprawdzić czy te szminki są takie niepokonane jak mówią.
3. MAC, Matowa szminka - chyba każda blogerka/youtuberka ma jakiś odcień w swojej kolekcji.
4. Pędzle polskiej marki HAKURO - na razie mam tylko dwa, a marzą mi się jeszcze te do oczu i konturowania.
5. The Lush - pudełko pełne ich boskich kuli do kąpieli.

Reszta

1. Śnieżnobiałe skórzane trampki za kostkę firmy CONVERSE - mój klasyk.
2. Bielizna Victoria Secret - każda chce być sexy...
3. Tangle Teezer - ten mój już chyba musi iść w odstawkę ;)
4. Gruba lokówka do robienia fali - jeszcze nie mam konkretnej na oku.
5. Perfumy Armani Si - chodzą za mną już od długiego czasu...

O czym wy marzycie? A może już macie, którąś z tych rzeczy? Podzielcie się ze mną swoimi listami życzeń, chętnie poczytam :)

Pozdrawiam,
E

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz