poniedziałek, 16 stycznia 2017

7/toaletka INSPIRACJE

Od paru ładnych lat marzyła mi się toaletka. Typowe toaletki, które można spotkać w Ikea nie podobały mi się. Z góry miałam narzucony kolor przez mojego narzeczonego - czerń/brąz - bo w takich kolorach jest nasza sypialnia. Przejrzałam już cały internet wzdłuż i wszerz i kiedy myślałam, że parapet już na zawsze będzie moim beauty kącikiem zdarzył się cud! Jakoś tak od niechcenia w Boxing Day zaczęłam przeglądać strony… nic… parę dni później - AHA! Oto i moim oczom ukazało się ono. Piękne, ciemno - brązowe, zgrabniutkie biureczko. To na pewno była miłość od pierwszego wejrzenia. Na wszelki wypadek sprawdziłam wymiary i… zamówiłam! Przyszło. No i tak stoi pod tą ścianą i patrzy się na mnie, a ja w ogóle nie mam pojęcia jak to ogarnąć. Są trzy szufladki - jedna obok drugiej. Pierwszą zagospodarowałam na przybory do paznokci. Kolejne dwie czekają. Lustro dumnie opiera się o ścianę i czeka aż ktoś je powiesi. W prawym górnym rogu tego cuda postawiłam moje trzy ulubione buteleczki perfum. Nawet światełka w kształcie diamentów leżą. A wszędzie gdzie nic nie ma - a raczej nie powinno nic być leżą i czekają na lepsze czasy papiery i inne szpargały. Poniżej kilka inspiracji.









19 komentarzy:

  1. Marzy mi się taka ;) Kiedyś, jak już będę na przysłowiowym swoim na pewno wygospodaruję sobie taki kąt ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Abyś jak najszybciej przeszła na 'swoje' :) Pozdrawiam i dziękuję za komentarz!

      Usuń
  2. moja mama miała kiedyś piękną toaletkę, kiedyś chciałabym mieć swoją, na razie musi starczyć mi komódka;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja mama również miała toaletkę z dużą ilością szuflad, z wielkim lustrem... Oh aż miło się wspomina... Pozdrawiam i dziękuję za komentarz!

      Usuń
  3. Mam toaletkę ale posiada ona więcej szuflad a i tak resztę kosmetyków wciskam gdzie mogę... Ostatnia inspiracja zdałaby u mnie egzamin ale raczej mój mąż się na to nie zgodzi ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja póki co nie mam zbyt wielu kosmetyków ale spokojnie :D Z czasem pewnie będę zmuszona kupić jakąś komodę albo coś... Pozdrawiam i dziękuję za komentarz!

      Usuń
  4. Marzy mi się taka piękna toaletka, śliczne inspiracje, ja bardzo bym chciała toaletkę w tonacji bieli :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne aż ciężko wybrać tą jedną ;)
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam toaletyki, zwłaszcza białe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne inspiracje! :) Pozdrawiam
    www.allicestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Marzenie, kiedyś sobie kupię taką wymarzoną toaletkę;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pozycja nr 3 i 5 o matulu chcę to ;) od dawna mi się marzy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo mi się podobają toaletki, jednak u mnie w pokoju już miejsca by nie było :(
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowości na blogu!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podobają mi się toaletki i marzy mi się ale nie mam w domu na nią miejsca.

    OdpowiedzUsuń
  12. podobają mi się toaletki, ale jedynie u kogoś :) sama osobiście wolę swoją komodę :D
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne, to też moje marzenie, ale póki nie będę miała większego mieszkania to nici z toaletki :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie też marzy się toaletka ! Czekam tylko jak sie przeprowadzimy z Szymkiem i naciągnę go na jakś fajną hihihi :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi toaletka marzy się od dawna , chciałabym taką w białym kolorze.Najbardziej podoba mi się ostatnia i 5 od góry .

    OdpowiedzUsuń