wtorek, 17 stycznia 2017

8/mini HAUL zakupowy


Jak już kiedyś wspomniałam moje wyjścia z koleżankami na spacer nigdy nie kończą się dobrze. No i tym razem zrobiłam to... POPEŁNIŁAM ZAKUPY! Na szczęście mojej karty - małe ;)


Imperial Leather - żel do mycia ciała o zapachu różowej piwonii i maliny


Nie jest to mój pierwszy żel z tej firmy. Dobrze się pieni, ładnie pachnie i mi wystarcza na długo. Dostępny chyba w każdym możliwym sklepie w UK (nie wiem jak z Polską) za bardzo niską cenę :) Osobiście polecam! Poniżej skład.


7th Heaven - maseczka w płachcie

7th Heaven - siódme niebo dla naszej skóry - fakt? Używałam już chyba wszystkich maseczek z tej firmy i śmiało mogę wam je polecić. Są owocowe, czekoladowe (tą się ciężko zmywa :P)... Myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie, Ostatnio przerzuciłam się na maski w płachcie, ponieważ łatwiej się z nimi obchodzi i nie trzeba używać wody (moja cera ciężko znosi tutejszą wodę) do ich zmycia. Cena śmiesznie niska. O ile się nie mylę maski dostępne są również w Polsce. Polecam. Poniżej skład.


Zeszyt - PUGS NOT DRUGS


No cóż... Co można napisać o zeszycie... Na pewno to, że jest uroczy. Mój narzeczony zaraził mnie miłością do mopsów. Kubki, taśma klejąca no i w końcu zeszyt z mopsem :D Jeszcze nie wiem na co go zagospodaruje - wstępny plan - nauka angielskiego - okaże się w trakcie.

Jestem wam bardzo wdzięczna za tak duży (jak dla mnie) odzew na blogu. Naprawdę nie spodziewałam się WAS tylu. Dla wielu blogów te 16 komentarzy to nic a dla mnie ogromna MOTYWACJA! Zdaję sobie z tego sprawę, że muszę popracować nad zdjęciami i szablonem - wiele nauki przede mną ALE spokojnie - do wszystkiego dochodzę powoli. Chciałabym zacząć publikować swoje stylizacje i inspiracje. Jak dobrze pójdzie to niedługo na blogu poruszę tematykę ŚLUBNĄ :)

Pozdrawiam,

14 komentarzy:

  1. żel malinowy -wspomnienie lata;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy jest ten zeszyt z mopsem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. zeszyt z mopsem wymiata! :D
    życzę Ci wielu blogowych sukcesów, sama wiem, jak liczby potrafią cieszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten zeszyt z mopsem! Rozwijaj się i mam nadzieję, że komentarzy będzie jeszcze więcej! :)
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Żel zapewne pięknie pachnie :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzie mogę kupić tą maskę?:) chętnie ją wypróbuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A racji tego, że nie mieszkam w Polsce to z pomocą internetu znalazłam informację, że można je kupić w Hebe (aczkolwiek nie mam pewności :P). W UK dostępne są głównie w Boots ale także w mniejszych drogeriach i Primarku :)

      Usuń
  7. Słodki zeszyt z mopsem :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zeszyt najlepszy! jest przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie ma co płakać, chyba powoli wyszłam z tego doła :) nawet zaczęłam na nowo blogować :)

    OdpowiedzUsuń