wtorek, 24 stycznia 2017

9\trzy kroki do zdrowej cery z LA ROCHE-POSAY


Parę dni temu ze strony Escentual zamówiłam zestaw La Roche-Posay Effaclar 3 Steps. Już od dawna czaiłam się na ten zestaw ale cena zawsze mnie odpychała. Miałam szczęście, ponieważ na wyżej wymienionej stronie trafiłam na promocję i zapłaciłam 21,96 funtów, a nie 30 :) (plus oczywiście standardowa wysyłka - 1.95). W gratisie dostałam pilniczek ;) Paczuszka przyszła do mnie w 3 dni robocze - pięknie i dokładnie zapakowana. Pierwszy raz mam styczność z tym zestawem także swoją opinię na jego temat wyrażę za jakiś miesiąc, a tym czasem zapraszam was serdecznie na krótkie opisy i jak zawsze zdjęcia mojego autorstwa. 

Effaclar Duo [+] (Krem eliminujący niedoskonałości)



Co mówi producent?
Krem eliminujący niedoskonałości oraz przebarwienia potrądzikowe. Kompletna pielęgnacja zawierająca 4 składniki aktywne, aby skutecznie działać na 2 główne objawy trądziku:
* zapalne zmiany trądzikowe (krosty i grudki) - niacynamid i pirokton olaminy, aby oczyścić skórę i chronić przed 
powstawaniem nowych zmian trądzikowych;
* zaskórniki - połączenie LHA (Lipohydroksykwasu) z kwasem Linolowym, aby odblokować pory i eliminować martwe komórki odpowiedzialne za ich zatykanie. Uzupełnieniem składników aktywnych jest woda termalna z La Roch e- Posay o właściwościach kojących i zmniejszających podrażnienia. Ceramid Procread działa przeciw podrażnieniom aby zwalczać powstawanie przebarwień potrądzikowych, odbudowuje powierzchnię skóry, zmniejsza blizny cera odzyskuje jednolity kolor.
Po 24 godzinach - niedoskonałości są mniej widoczne.
Po 8 dniach - niedoskonałości znacznie zredukowane.
Po 4 tygodniach - pory są odblokowane powierzchnia, skóra jest wygładzona.
Pory są odblokowane, zapalne zmiany zredukowane. Skóra jest gładka i oczyszczona. Krem długotrwale przywraca równowagę skórze, aby nadać jej zdrowy wygląd.

Skład
Aqua / Water, Glycerin, Dimethicone, Isocetyl Stearate, Niacinamide, Isopropyl Lauroyl Sarcosinate, Silica, Ammonium Polyacryldimethyltauramide / Ammonium, Polyacryloyldimethyl Taurate, Methyl Methacrylate, Crosspolymer, Potassium Cetyl Phosphate, Zinc Pca Glyceryl Stearate Se, Isohexadecane, Sodium Hydroxide, Myristyl Myristate

La Roche Posay, Effaclar, Puryfing Foaming Gel (Oczyszczający żel do twarzy)



Co mówi producent?
Żel La Roche Posay Effaclar Puryfing Foaming Gel przeznaczony jest do skóry wrażliwej i tłustej, zmniejsza łojotok i ułatwia eliminację łoju, równocześnie nie powodując podrażnień skóry. Wskazany do codziennej pielęgnacji skóry ze skłonnością do powstawania trądziku i/lub podrażnionej środkami wysuszającymi. Oczyszczający żel do twarzy La Roche Posay Effaclar Puryfing Foaming Gel łagodnie eliminuje zabrudzenia dzięki swej bazie myjącej, bez mydła , bez barwników, bez alkoholu, bez parabenów. Poprawia stan naskórka i dzięki działaniu soli cynku ułatwia usunięcie nadmiaru łoju. W rezultacie stosowania skóra odzyskuje równowagę fizjologiczną i jest przygotowana do zabiegów pielęgnacyjnych. Zawarta w żelu woda termalna z La Roche-Posay (pH 5,5) koi i łagodzi podrażnienia. Nowa formuła to według producenta nie tylko niższa cena i większa pojemność, ale także wyższa skuteczność.

Skład
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, PEG-8, Coco Beatine, Hexylene Glycol, Sodium Chloride, PEG-120 Methyl Glucose Dioleate, Zinc PCA, Sodium Hydroxide, Citric Acid, Sodium Benzoate, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, Parfum

EFFACLAR TONIK ZWĘŻAJĄCY PORY SKÓRY, MIKROZŁUSZCZAJĄCY



Co mówi producent?
Effaclar Tonik wspomaga codzienną pielęgnację cery tłustej ze skłonnością do trądziku. Tonik od La Roche-Posay działa natychmiastowo, minimalizuje widoczność zaskórników, odblokowuje i przeciwdziała zatykaniu porów, a dodatkowo reguluje nadmiar sebum i działa ściągająco. Skóra po zastosowaniu toniku jest odświeżona i promienna. Zaawansowana formuła produktu pozostawia na cerze uczucie komfortu i ulgi. Effaclar Tonik La Roche-Posay to preparat dedykowany skórze tłustej narażonej na powstawanie niedoskonałości. Stanowi uzupełnienie codziennej pielęgnacji, zapewniając zdrowy i promienny wygląd. 
Starannie opracowana formuła, by:
* delikatnie złuszczać skórę w celu odblokowania porów,
* działać ściągająco w celu zamknięcia porów i zmniejszenia ich widoczności,
* regulować wydzielanie nadmiaru sebum.
Tonik do cery tłustej z gamy Effaclar działa od pierwszego zastosowania. Pozostawia skórę odświeżoną i pełną blasku.

Skład
AQUA / WATER, ALCOHOL DENAT., GLYCERIN, SODIUM CITRATE, PROPYLENE GLYCOL, PEG-60 HYDROGENATED CASTOR OIL, DISODIUM EDTA, CAPRYLOYL SALICYLIC ACID, CITRIC ACID, SALICYLIC ACID, PARFUM / FRAGRANCE

14 komentarzy:

  1. Ja nie miałam okazji sprawdzić tych produktów, ale moja siostra używała żelu i była bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam tych kosmetyków,ale kuszą:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja stosuję izoteki tyle wystarcza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe jak się sprawdzą. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa jak się sprawdzą :)
    P.S. Dodaj sobie gadżet obserwatorzy, to będzie łatwiej śledzić Twojego bloga, żeby być na bieżąco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Droga impreza :p ale i tak wpadla Ci w reke dobra promocja :p pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  7. The post is wonderful! Thank you for sharing!

    irinathayer.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam o tej marce wiele dobrych opinii. Chyba muszę sama kiedyś skorzystać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj chodzą za mną te produkty :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Serię Effaclar bardzo lubię i kiedyś regularnie po nią sięgałam. Duo to dla mnie najlepszym krem na wypryski, radził sobie z nimi rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. nie uzywalam i nie musze poki co na szczescie :D
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń